Nastupom u Tvornici kulture u petak, grupa Jinx je zaokružila petnaestomjesečnu turneju u kojoj su osim starijih uspješnica promovirali materijal sa zadnjeg albuma ˝Na zapadu˝. Turneja je obuhvatila sva veća mjesta lijepe naše a i šire.
Jedan od važnijih koncerata s turneje održao se je u Zagrebu, točnije u Domu sportova, kojeg su u cijelosti snimili za svoj prvi live album koji se ovih dana pojavio na tržištu. Jedan čovjek (imenom i prezimenom Ante Perković) okružen gitarom, usnom harmonikom, zviždaljkom te minijaturnom ritam mašinom koja je proizvodila različite ritmove preko mikrofona na razglas kluba s jedne strane, te mnogobrojno gledateljstvo koje je te večeri ispunilo prostor kluba s druge strane bio je zanimljiv prizor, nesvakidašnji za scenske nastupe. Još zanimljivije da je Ante Perković svojim kratkim nastupom uspio djelomično i zagrijati jedan dio mlađahne populacije za ono što predstoji svojim glazbenim pristupom i tekstovima u kojim se na par navrata istaknule nemoralne riječi j... se. Na kraju nije zaboravio na predstojeće vrijeme darivanja, obradujući nekoga iz publike, bacivši roza kapicu koja mu je bila dio scenske kostimografije.
Već uvodnim pjesmama: ˝Strijele na horizontu˝, ˝Ostani˝ i ˝Na plaži˝ bilo je primjetno da su Yaya, Coco i društvo ušli u nastup raspoloženi i željni da se pokažu u najboljem svijetlu domaćoj publici. Opuštajući i ležerni pristup vokalnoj i instrumentalnoj interpretaciji članova benda što je istaknulo kvalitetu, produkt je mnogobrojnih nastupa tjekom godine, te saznanja da nakon ovog koncerta slijedi stanka od koncertnih aktivnosti (osim eventualne angažiranosti benda za doček Nove godine).
Dvosatni nastup dao je naglasak na pjesme koje su svrstane na live albumu jednostavnog naziva ˝Jinx live˝. Scenski istaknuta Jadranka Ivaniš Yaya i ovaj put je pokazala visoku kvalitetu svojeg osebujnog glasa među ostalim i u hitovima: ˝Brazil˝, ˝Koliko suza za tako malo sna˝, ˝Smijem se˝. Da publika svih dobnih granica zna prepoznati i osjetiti kreativnu vrednotu, bilo je vidljivo prihvaćanjem pozitivne vibre sa stage-a, što se manifestiralo zajedničkim euforičnim pjevanjem gotovo svake pjesme. Na stvarima: ˝Do kraja vremena˝, ˝Na čemu si ti˝ ili ˝Bye Bye Baby Bye˝ stekao se dojam da su Jinx-i glavni vokali a publika back vokali. Ono što mi se kod Jinx-a osobno sviđa je malo priče između pjesama, što znači da imaju sposobnost stvaranja vruće atmosfere kvalitetnom svirkom a ne bezveznim uvodnim naklapanjima.
Originalnost u vizualnom efektu Yaya je ovom prilikom pokazala skrativši frizuru i odjenuvši zanimljivu kombinaciju u kojoj je istaknula svoju skladnu figuru i time pokazala osobni ukus u izboru promjene look-a koja je sastavni dio show biznisa. Dobro raspoloženoj publici koja je oduševljeno sudjelovala u stvaranju pozitivnog ozračja tjekom cijelog koncerta ostat će u sjećanju dio koncerta u završnom dijelu u kojem su Coco i društvo zamjenili električne instrumente, akustičnim te ugodno se smjestivši na visoke stolice, otpjevali par pjesama u unplugged stilu, pri tom poput country veterana ukrasili glave kaubojskim šeširima. U tom dijelu istaknuo bi pjesmu ˝Hodam˝ koju su otpjevali uz podršku glasnica cijelog kluba.
Sve u svemu Jinx-i su i ovim koncertom pokazali da su s pravom jedni od vodećih protagonista hrvatske estrade i jedni od rijetkih koji svoje koncerte završavaju na visokom profesionalnom nivou.